Jobinfo
Segment: City: Region:  

Økonomi

Slagelse

Sjælland

 
 
Segment: Økonomi By: Slagelse Region:  Sjælland
Slået op: 31.10.2022

Ejendoms- administrator

Beierholm / Fuldtid
Beierholm er en 100% danskejet rådgivnings- og revisionsvirksomhed med en landsdækkende organisation, som omfatter geografiske kontorer i hele landet. Selskabet er ultimativt ejet af selskabets partnere, hvor Beierholms lokale kontorer bliver ledet af statsautoriserede revisorer, som er partnere i Beierholm. Beierholm tror på, at nærhed er det bedste udgangspunkt for rådgivning og relevante løsninger, der skaber værdi. Derfor bestræber de sig dagligt på at være tæt på både kunder, medarbejdere, interessenter og beslutningstagere. Den direkte kundekontakt sker derfor i Beierholms geografiske sektioner rundt i landet, der består af 35 kontorer med omkring 1500 medarbejdere i alt. Kontoret Beierholm Slagelse består af omkring 45 medarbejdere, hvoraf 25 af dem er revisorer. Beierholm er desuden for tiende år i træk kåret som en af de bedste arbejdspladser i Danmark med fagligt stærke og balancerede rammer, hvor der både er plads til at indfri karrieredrømmen og til at være der for dine nærmeste.

Afdelingen

Afdelingen for ejendomsadministration består pt. af 4 medarbejdere med forskellig anciennitet, der hver især bidrager med deres viden inden for økonomi, administration og daglig drift. Du vil indgå i en virksomhed, der er bygget op om en flad struktur, og det er derfor naturligt, at man løbende vil have kontakt med partnerne og den øvrige ledelse. Alt dette er med til at sætte de bedste rammer for dine ambitioner og personlige balance. Kontoret er præget af en uformel stemning, høj faglighed og med et løbende fokus på sparring og samarbejde. Med Beierholms slogan ”Bedst til mennesker”, vil du opleve, at der er fokus på velvære og rummelighed, samt god forståelse for tilrettelæggelsen af din arbejdstid.

Stillingen

Stillingen som ejendomsadministrator hos Beierholm Slagelse er nyoprettet, hvilket indebærer, at der er rig mulighed for at forme rollen baseret på tidligere erfaring, kompetencer og faglighed. Man vil således opleve, at man hurtigt får muligheden for at påtage sig – både styrings- og ledelsesmæssigt – en essentiel rolle i at udvikle forretningsområdet. Dette sker især i tæt samarbejde med partner, Christian Buchwald Nielsen, samt det øvrige team af medarbejdere. I stillingen som ejendomsadministrator hos Beierholm Slagelse har man det daglige ansvar for – sammen med ledergruppen – at drifte og videreudvikle forretningsområdet. Stillingen vil indeholde en blanding af faste og tilbagevendende opgaver på dags/uge/måneds/kvartalsbasis kombineret med løbende ad-hoc opgaver. Beierholm har ambitiøse planer for afdelingen, og du vil således indgå som et centralt element i denne udvikling. Omdrejningspunktet, og hovedvægten af arbejdet som ejendomsadministrator, ligger derfor i at bidrage med dine solide administrative kompetencer samt juridiske kendskab inden for feltet og dermed sikre en faglig og professionel rådgivning af Beierholms kunder.

Ansvarsområder

  • Daglig drift og administration af Beierholms ejendomskunder.
  • Strømlining og strukturering af forretningsområdet.
  • Bidrage med din faglige viden til professionel rådgivning af kunder inden for administration, jura og økonomi.
  • Skalering og vækst af Beierholms ejendomsforretning via dialog med eksisterende og nye kunder.

Krav

Vi forestiller os, at du har +3 års erfaring med ejendomsadministration.   Derudover ser vi gerne, at du:
  • Er struktureret i dit arbejde og har en udadvendt profil
  • Har kendskab til lejelovgivning – herunder også erhvervslejeloven
  • Har en naturlig lyst til at tage ansvar
  • Er god til at kommunikere med kollegaer og kunder
Derudover er det en fordel, hvis du:
  • Har kendskab til Grundejernes Investeringsfond (GI)
  • Har kendskab til UNIK Bolig samt evt. øvrige lejer/boligprogrammer
  • Har interesse for økonomi – dette er dog ikke et krav, da du vil have kompetente kollegaer, der besidder bred ekspertise inden for det økonomiske område.